At the time of our founding, our company started with a focus on printing, but our core has not changed. "What can we do for our customers?" Handwritten tables and slips, which were supported in printed matter, have been digitized for 70 years and have become more convenient and highly functional.
We design and propose digital solutions for our customers so that their internal operations can be performed as smoothly as possible and stress can be reduced. We believe that reducing the work burden on our employees will support the further progress of our customers.
We think technology will continue to change. However, we will continue to provide and propose our stance to our customers.
創業当時、印刷を中心とした弊社のスタートしましたが、私たちの芯は変わりません。「お客様のために何ができるか」。印刷物で対応していました手書きの表や伝票などは70年続く中でデジタル化し便利に高機能になってきております。
弊社で提供するお客様へのデジタルソリューションはお客様の社内業務を出来るだけ円滑に、ストレスを軽減できるよう設計しご提案いたします。社員様の業務負担軽減は更なるお客様の前進するうしろ支えになれると思っております。
これからもテクノロジーは変わり続けていくと思います。ですが私たちのお客様へのスタンスは変わりなくお提供、ご提案していきます。
_これからの進化
「ITは日々進歩」などよく一般的に言われます。それは速度が速く、他分野にまで活躍の場面を広げがっているからだと思います。そしてより効率化や利便性が私たちの荷重を軽減してくれているものと信じております。
私たちもその日々の進歩をお客様のお役に立てればと思っております。
社内CRMシステム
通称「ラムダシステム」